Le blog des habitants et des commerçants du quartier St-Géry

Le blog des habitants et des commerçants du quartier St-Géry

Enkele reacties…

Re: Handelaars Sint-Gorikswijk: ‘Minderheid bewoners ...

In de straat waar ik nu woon zijn vier bars, een sexshop (vroeger twee), een discotheek en een handvol prostituees. Zijn dit storende factoren? Ja. Klaag ik? Nee. Want ik wist dat die er waren toen ik er ben gaan wonen.

Re: Handelaars Sint-Gorikswijk: ‘Minderheid bewoners ...

Ik heb niets dan verachting voor dat intolerant en egoistisch buurtcomité. Ze verzieken de buurt en geven iedereen die daar woont een slechte naam.

Re: Handelaars Sint-Gorikswijk: ‘Minderheid bewoners ...

Dat 'intolerant en egoïstisch buurtcomité' krijgt wel voor 90 procent gelijk van de handelaarsbond. Maar er zijn er natuurlijk die van het hele centrum een pittastraat, nieuwstraat, Sint-Goriksplein, Grote Markt, Kolenmarktstraat, Lemmonierlaan, Alhambrawijk, ... willen maken waar de 'toevallige' bewoners maar beter hun bek houden want anders worden ze voor intolerant uitgemaakt.

Re: Handelaars Sint-Gorikswijk: ‘Minderheid bewoners ...

Woont u daar zelf?



29/03/2012
0 Poster un commentaire

Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour